შპს
„თამარ ფაჩულიას საავტორო სკოლა- გიმნაზია“
თემატური
გეგმა
საგანი - მათემატიკა
კლასი - X
საგნის მასწავლებელი - ნათელა ოჩიგავა
2018-2019 სასწავლო
წელი
სასწავლო წელი
|
2018-2019 სასწ.წელი (I
და II სემესტრი)
|
მასწავლებელი
|
ნათელა ოჩიგავა
|
საგნობრივი ჯგუფი/საგანი
|
მათემატიკა
|
კლასი
|
მე-10 კლასი
|
წლიური საათების რაოდენობა
|
174სთ(74სთ – I
სემ. 100სთ– II სემ.)
|
შემაჯამებელი სამუშაოების რაოდენობა
|
10
( 4 – I სემ.
6 – II სემ.)
|
თემატური გეგმა I სემესტრი
თემა
|
თემატიკა
|
თემ. ერთ-ის მიზანი/
შედეგი ესგ-ს მიხედვით
|
მეთოდები/
სტრატეგიები
|
სთ.
რ-ბა
|
თარიღი
|
სასწავლო რესურსები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
ნასწავლი მასალის გამეორება
|
ტესტირება.
|
მოსწავლეთა ცოდნის დიაგნოსტიკა.
|
ტესტირება.
|
1
|
17.09
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა
|
|
ტესტირების შედეგების განხილვა და შცდომების
გამოსწორება
|
ცოდნის შემოწმება/განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
18.09
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
||
მე-9 კლასის საკითხების გამეორება.
|
ნასწავლი მასალის გახსენება. ცოდნის განმტკიცება.
|
კითხვა-პასუხი, გონებრივი იერიში და სხვა.
|
2
|
19.09;
20.09
|
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი პროექტორით.
|
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
|
||
სიმრავლე. რიცხვითი სიმრავლეები.
|
სიმრავლე. ქვესიმრავლე. სიმრავლის მოცემის
ხერხები.
|
მათ.X.2.2. დანართი № 1
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
1
|
21.09
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
|
|
მოქმედებები სიმრავლეებზე. ვენის
დიაგრამები.ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების გამოყენებით.
|
მათ.X.8.3. დანართი № 1
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
24.09;
25.09;
26.09
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
|
||
რაციონალური რიცხვები.ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლე.
|
მათ.X.1.1, 2, 3.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
3
|
27.09;
28.09;
1.10
|
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
|
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
|
||
ფესვი.
წილადმაჩვენებლიანი ხარისხი.რიცხვითი შუალედები.
|
მათ.X.3.2.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
4
|
2.10;
3.10;
4.10;
5.10
|
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
|
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო N 1.
|
მიღებული
ცოდნის შემოწმება, განმტკიცება
და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
8.10
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 1-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
9.10
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
||
ტრიგონომეტრია სამკუთხედში.
|
წრეწირის სიგრძე და წრის ფართობი.
|
მათ.X.11.2.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
4
|
10.10;
11.10;
12.10;
15.10
|
ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
|
სინუსების და
კოსინუსების თეორემა.
|
მათ.X.10.4.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
6
|
16.10;
17.10;
18.10;
19.10;
22.10;
23.10
|
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
|
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
|
||
სამკუთხედის კუთხეებსა და გვერდებს შორის
დამოკიდებულებები.
|
მათ.X.11.1.
|
კითხვა-პასუხი, ჯგუფური მუშაობა.
|
2
|
24.10;
25.10
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
ჯგუფ. მუშაობის შეფასებ. რუბრუკა
დანართი № 4
|
||
სამკუთხედის ფართობის ფორმულები.
|
მათ.X.11.2.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
4
|
26.10;
29.10;
30.10;
31.10
|
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
|
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო N 2.
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
1.11
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 2-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
2.11
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
||
ფუნქცია.
|
სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების მაგალითები.
ფუნქცია.
|
მათ.X.6.2.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
2
|
5.11;
6.11
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
|
ფუნქციის გრაფიკი.
|
მათ.X.6.1, 2.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
3
|
7.11;
8.11;
9.11
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
სიმრავლეებს შორის დამოკიდებულებებისა და
ფუნქციის მოცემის ხერხები.
|
მათ.X.6.3.
|
ლაბორატორიული მეთოდი.
|
3
|
12.11;
13.11;
14.11
|
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
||
ფუნქციის თვისებები.
|
მათ.X.6.1, 2, 4. მათ.X.8.3.
|
ლაბორატორიული მეთოდი.
|
3
|
15.11;
16.11;
19.11
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
წრფივი ფუნქცია.
კვადრატული ფუნქცია. y=k/xფუნქცია.
|
მათ.X.6.1,2.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
2
|
20.11;
21.11
|
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
||
მოდულის შემცველი ფუნქციები.
|
მათ.X.6.1, 3.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
3
|
22.11;
26.11;
27.11
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო N 3.
|
მიღებული
ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის
განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
28.11
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 3-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
29.11
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
||
გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე.
|
გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე. ფიგურათა ასახვა.
|
მათ.X.12.1.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
1
|
30.11
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
|
ცენტრული და ღერძული
სიმეტრიები.
|
მათ.X.12.2, 3.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
2
|
3.12;
4.12
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
მობრუნება.
|
მათ.X.5.3.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
2
|
5.12;
6.12
|
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
||
მობრუნებათა კომპოზიცია.
|
მათ.X.12.4.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
2
|
7.12;
10.12
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
||
რადიანული ზომა.
კავშირი რადიანულსა და გრადუსულ ზომებს შორის.
|
მათ.X.5.3.
|
ლაბორატორიული მეთოდი.
|
2
|
11.12;
12.12
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 5
|
||
ღერძულ სიმეტრიათა
კომპოზიცია.
|
მათ.X.12.3.
|
თანამშრომლობითი მეთოდი.
|
2
|
13.12;
14.12
|
მათეატიკური მოდელები, დაფა და ცარცი,
სახელმძღვანელო.
|
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 4, 5
|
||
პარალელურ გადატანათა
კომპოზიცია.
|
მათ.X.12.3.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
17.12;
18.12;
19.12
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
პარალელური გადატანის
ერთი პრაქტიკული გამოყენება.
|
მათ.X.12.3.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
20.12;
21.12;224.12
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
ამოცანები ცოდნის
განმტკიცებისთვის.
|
ცოდნის გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
2
|
25.12;
26.12
|
|
დანართი № 3
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო N 4.
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
27.12
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 4-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
28.12
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
||
თემატური გეგმა II სემესტრი
თემა
|
თემატიკა
|
თემ. ერთ-ის მიზანი/
შედეგი ესგ-ს მიხედვით
|
მეთოდები/
სტრატეგიები
|
სთ.
რ-ბა
|
თარიღი
|
სასწავლო რესურსები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
||
რიცხვითი მიმდევრობა.
|
მიმდევრობა.
|
მათ.X.8.2.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
15.01;
16.01;
17.01
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
||
რეკურენტული წესით მოცემული მიმდევრობები.
|
მათ.X.8.2.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
3
|
18.01;
21.01;
22.01
|
პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
|||
წრფივ ორუცნობიან უტოლობათა სისტემა.
|
მათ.X.7.3.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
4
|
23.01;
24.01;
25.01;
28.01
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 4
|
|||
ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა.
|
მათ.X.7.1, 2.
|
თანამშრომლობითი მეთოდი, პრეზენტაცია
|
4
|
29.01;
30.01;
31.01;
1.02
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 5
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო N 5.
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
4.02
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 5-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
5.02
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
|||
დებულებათა დასაბუთების ხერხები.
|
ჭეშმარიტი და მცდარი წინადადებები. წინადადების
„უარყოფა“. კონტრმაგალითი.
|
მათ.X.4.1.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
6.02;
7.02;
8.02
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
||
შებრუნებული და მოპირდაპირე დებულებები.
|
მათ.X.9.3.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
11.02;
12.02;
13.02
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
|||
თეორემები და აქსიომები. თეორემათა დამტკიცების
ხერხები.
|
მათ.X.4.4. მათ.X.9.2.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
3
|
14.02;
15.02;
18.02
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
|||
მთელი რიცხვების გაყოფადობა. თვლის სისტემები.
|
მათ.X.2.1, 3.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
2
|
19.02;
20.02
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
|||
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.
|
მიღებული ცოდნის განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
2
|
21.02;
22.02
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო N 6.
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
25.02
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 6-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
26.02
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
|||
გეომეტრიული ფიგურები სიბრტყეზე და სივრცეში.
|
მსგავსი ფიგურები.
|
მათ.X.11.1. მათ.X.12.1.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
2
|
27.02;
28.02
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
ჰომოთეტია.
|
მათ.X.12.1.
|
ჯგუფური მუშაობა.
|
3
|
4.03;
5.03;
6.03
|
ტრანსპორტირი, დაფა და ცარცი.
|
დანართი № 4
|
|||
მსგავსების ასახვა. სამკუთხედების მსგავსების
ნიშნები.
|
მათ.X.12.1.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
3
|
7.03;
15.03;
|
ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
|||
სივრცეში წერტილების, წრფეების, სიბრტყეების
ურთიერთგანლაგების შესახებ.
|
მათ.X.11.1.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
2
|
18.03;
19.03
|
მათემატიკური მოდელები.
|
დანართი № 3
|
|||
მრავალწახნაგები. ორ წერტილს შორის მანძილი
სივრცეში.
|
მათ.X.11.3.
|
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
|
3
|
20.03;
21.03;
22.03
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 4, 5
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო N 7.
|
მიღებული
ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება, ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის
განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
25.03
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 7-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
26.03
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
|||
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა.
|
მონაცემთა შეგროვება.
|
მათ.X.13.1, 2, 3.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
2
|
27.03;
28.03
|
ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
||
მონაცემთა კლასიფიკაცია. სიხშირეთა ცხრილი.
|
მათ.X.14. 1, 3.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
2
|
29.03;
1.04
|
პროექტორი
|
დანართი № 4, 5
|
|||
მონაცემთა წარმოდგენის სხვადასხვა ხერხი.
წერტილოვანი და სვეტოვანი დიაგრამები.
|
მათ.X.14.2.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი.
|
2.04;
3.04;
4.04;
5.04
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||||
მონაცემთა თვალსაჩინოდ წარმოდგენის სხვა ხერხები.
|
მათ.X.14.1, 2, 3.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
2
|
8.04;
10.04
|
მათემატიკური მოდელები.
|
დანართი № 3, 4
|
|||
შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები: საშუალო,
მოდა, მედიანა.
|
მათ.X.14.1, 2, 3.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
3
|
11.04;
12.04;
15.04
|
მათემატიკური მოდელები.
|
დანართი № 3, 4
|
|||
გაფანტულობის საზომები: გაბნევის დიაპაზონი,
საშუალო კვადრატული გადახრა.
|
მათ.X.14.1, 2, 3.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
16.04;
17.04;
18.04
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო N 8.
|
მიღებული
ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება, ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის
განვითარება.
|
ტესტირება.
|
1
|
19.04
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 8-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
22.04
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
|||
ალბათობა.
|
ალბათობის ფორმულა.
|
მათ.X.15.1.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
2
|
23.04;
24.04
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
||
ხდომილობათა სივრცე.
|
მათ.X.15.1.
|
ელექტრონული სწავლება.
|
2
|
25.04;
30.04
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 3
|
|||
ფარდობითი სიხშირე და ალბათობა.
|
მათ.X.15.2, 3.
|
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
|
3
|
1.05;
2.05;
3.05
|
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
|
დანართი № 3
|
|||
ალბათობის გამოთვლის მაგალითები.
|
მათ.X.16.1, 2, 3.
|
ჯგუფური მუშაობა.
|
3
|
6.05;
7.05;
8.05
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 4
|
|||
ამოცანები ცოდნის
განმტკიცებისთვის.
|
ცოდნის განმტკიცება და გამოყენების უნარის
განვითარება.
|
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
|
2
|
10,05;
13.05
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
დანართი № 4, 5
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო N 9.
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
14.05
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 9-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
1
|
15.05
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
|||
მე-10 კლასის
მასალის გამეორება.
|
განვლილი მასალის გამეორება.
|
იმ საკითხების გამეორება, რომლებიც განსაკუთრებით
უჭირთ მოსწავლეებს.
|
თანამშრომლობითი, პრეზენტაცია, კითხვა-პასუხი.
|
10
|
16.05;
17.05;
20.05;
21.05 ;
22.05;
23.05;
24.05;
27.05
28.05;
29.05
|
ელექტრონული რესურსები. სახელმძღვანელო,
თვალსაჩინოებები.
|
დანართი№ 3,4,5
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო N 10.
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
ტესტირება
|
1
|
30.05
|
ტესტები
|
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო
N 10-ის განხილვა.
|
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების
უნარის განვითარება.
|
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
|
2
|
31.05;
3.06
|
ტესტები
|
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
|
|||
მოსწავლეთათვის რთული საკითხების განხილვა.
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
|
პრეზენტაცია, კითხვა-პასუხი.
|
4
|
4.06
5.06
6.06
7.06
|
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
|
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 5
|
|||
სარეზერვო საათები: 5 სთ
No comments:
Post a Comment