თემატური გეგემები


     შპს  „თამარ ფაჩულიას საავტორო სკოლა- გიმნაზია“


                                                      თემატური გეგმა





საგანი - მათემატიკა


კლასი - X


საგნის მასწავლებელი - ნათელა ოჩიგავა












2018-2019 სასწავლო წელი









სასწავლო წელი
2018-2019 სასწ.წელი (I და II სემესტრი)
მასწავლებელი
ნათელა ოჩიგავა
საგნობრივი ჯგუფი/საგანი
მათემატიკა
კლასი
მე-10 კლასი
წლიური საათების რაოდენობა
174სთ(74სთ – I სემ.  100სთ– II სემ.)
შემაჯამებელი სამუშაოების რაოდენობა
10             (  4 – I სემ.    6 – II სემ.)

თემატური გეგმა I სემესტრი
თემა
თემატიკა
თემ. ერთ-ის მიზანი/
შედეგი ესგ-ს მიხედვით
მეთოდები/
სტრატეგიები
.
რ-ბა

თარიღი
სასწავლო რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები
ნასწავლი მასალის გამეორება
ტესტირება.
მოსწავლეთა ცოდნის დიაგნოსტიკა.
ტესტირება.
1
17.09
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა
ტესტირების შედეგების განხილვა და შცდომების გამოსწორება
ცოდნის შემოწმება/განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
18.09
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მე-9 კლასის საკითხების გამეორება.
ნასწავლი მასალის გახსენება. ცოდნის განმტკიცება.
კითხვა-პასუხი, გონებრივი იერიში და სხვა.
2
19.09;
20.09
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი პროექტორით.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
სიმრავლე. რიცხვითი სიმრავლეები.
სიმრავლე. ქვესიმრავლე. სიმრავლის მოცემის ხერხები.
მათ.X.2.2. დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
21.09
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
მოქმედებები სიმრავლეებზე. ვენის დიაგრამები.ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების გამოყენებით.
მათ.X.8.3. დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
24.09;
25.09;
26.09
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
რაციონალური რიცხვები.ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლე.
მათ.X.1.1, 2, 3.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
3
27.09;
28.09;
1.10
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
ფესვი. წილადმაჩვენებლიანი ხარისხი.რიცხვითი შუალედები.
მათ.X.3.2.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
4
2.10;
3.10;
4.10;
5.10
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 1.
მიღებული ცოდნის შემოწმება, განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
8.10
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 1-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
9.10
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
ტრიგონომეტრია სამკუთხედში.
წრეწირის სიგრძე და წრის ფართობი.
მათ.X.11.2.
ელექტრონული სწავლება.
4
10.10;
11.10;
12.10;
15.10
ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
დანართი № 3
სინუსების და კოსინუსების თეორემა.
მათ.X.10.4.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
6
16.10;
17.10;
18.10;
19.10;
22.10;
23.10
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
სამკუთხედის კუთხეებსა და გვერდებს შორის დამოკიდებულებები.
მათ.X.11.1.
კითხვა-პასუხი, ჯგუფური მუშაობა.
2
24.10;
25.10

დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
ჯგუფ. მუშაობის შეფასებ. რუბრუკა
დანართი № 4
სამკუთხედის ფართობის ფორმულები.
მათ.X.11.2.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
4
26.10;
29.10;
30.10;
31.10
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 2.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
1.11

ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 2-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
2.11
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
ფუნქცია.
სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების მაგალითები. ფუნქცია.
მათ.X.6.2.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
5.11;
6.11
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ფუნქციის გრაფიკი.
მათ.X.6.1, 2.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
3
7.11;
8.11;
9.11
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
სიმრავლეებს შორის დამოკიდებულებებისა და ფუნქციის მოცემის ხერხები.
მათ.X.6.3.
ლაბორატორიული მეთოდი.
3
12.11;
13.11;
14.11
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
დანართი № 3
ფუნქციის თვისებები.
მათ.X.6.1, 2, 4. მათ.X.8.3.
ლაბორატორიული მეთოდი.
3
15.11;
16.11;
19.11
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
წრფივი ფუნქცია. კვადრატული ფუნქცია.  y=k/xფუნქცია.
მათ.X.6.1,2.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
20.11;
21.11
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
დანართი № 3
მოდულის შემცველი ფუნქციები.
მათ.X.6.1, 3.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
3
22.11;
26.11;
27.11
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 3.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
28.11
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 3-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
29.11
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე.
გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე. ფიგურათა ასახვა.
მათ.X.12.1.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
30.11
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ცენტრული და ღერძული სიმეტრიები.
მათ.X.12.2, 3.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
3.12;
4.12
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
მობრუნება.
მათ.X.5.3.
ელექტრონული სწავლება.
2
5.12;
6.12
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
დანართი № 3
მობრუნებათა კომპოზიცია.
მათ.X.12.4.
ელექტრონული სწავლება.
2
7.12;
10.12
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
რადიანული ზომა. კავშირი რადიანულსა და გრადუსულ ზომებს შორის.
მათ.X.5.3.
ლაბორატორიული მეთოდი.
2
11.12;
12.12
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 5
ღერძულ სიმეტრიათა კომპოზიცია.
მათ.X.12.3.
თანამშრომლობითი მეთოდი.
2
13.12;
14.12
მათეატიკური მოდელები, დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 4, 5
პარალელურ გადატანათა კომპოზიცია.
მათ.X.12.3.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
17.12;
18.12;
19.12
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
პარალელური გადატანის ერთი პრაქტიკული გამოყენება.
მათ.X.12.3.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
20.12;
21.12;224.12
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.
ცოდნის გამოყენების უნარის განვითარება.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
25.12;
26.12

დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 4.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
27.12
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 4-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
28.12
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.




თემატური გეგმა II სემესტრი
თემა
თემატიკა
თემ. ერთ-ის მიზანი/
შედეგი ესგ-ს მიხედვით
მეთოდები/
სტრატეგიები
თ.
რ-ბა

თარიღი
სასწავლო რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები
რიცხვითი მიმდევრობა.
მიმდევრობა.
მათ.X.8.2.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
15.01;
16.01;
17.01
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
რეკურენტული წესით მოცემული მიმდევრობები.
მათ.X.8.2.
ელექტრონული სწავლება.
3
18.01;
21.01;
22.01
პროექტორი.
დანართი № 3
წრფივ ორუცნობიან უტოლობათა სისტემა.
მათ.X.7.3.
ჯგუფური მუშაობა
4
23.01;
24.01;
25.01;
28.01
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 4
ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა.
მათ.X.7.1, 2.
თანამშრომლობითი მეთოდი, პრეზენტაცია
4
29.01;
30.01;
31.01;
1.02
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 5
შემაჯამებელი სამუშაო N 5.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
4.02
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 5-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
5.02
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
დებულებათა დასაბუთების ხერხები.
ჭეშმარიტი და მცდარი წინადადებები. წინადადების „უარყოფა“. კონტრმაგალითი.
მათ.X.4.1.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
6.02;
7.02;
8.02
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
შებრუნებული და მოპირდაპირე დებულებები.
მათ.X.9.3.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
11.02;
12.02;
13.02

ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
თეორემები და აქსიომები. თეორემათა დამტკიცების ხერხები.
მათ.X.4.4. მათ.X.9.2.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
3
14.02;
15.02;
18.02
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
მთელი რიცხვების გაყოფადობა. თვლის სისტემები.
მათ.X.2.1, 3.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
19.02;
20.02
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.
მიღებული ცოდნის განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
21.02;
22.02
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 6.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
25.02
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 6-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
26.02
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
გეომეტრიული ფიგურები სიბრტყეზე და სივრცეში.
მსგავსი ფიგურები.

მათ.X.11.1. მათ.X.12.1.

წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
27.02;
28.02
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ჰომოთეტია.
მათ.X.12.1.
ჯგუფური მუშაობა.
3
4.03;
5.03;
6.03
ტრანსპორტირი, დაფა და ცარცი.
დანართი № 4
მსგავსების ასახვა. სამკუთხედების მსგავსების ნიშნები.
მათ.X.12.1.
ელექტრონული სწავლება.
3
7.03;
15.03;

ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
დანართი № 3
სივრცეში წერტილების, წრფეების, სიბრტყეების ურთიერთგანლაგების შესახებ.
მათ.X.11.1.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
18.03;
19.03
მათემატიკური მოდელები.
დანართი № 3
მრავალწახნაგები. ორ წერტილს შორის მანძილი სივრცეში.
მათ.X.11.3.
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
3
20.03;
21.03;
22.03
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 4, 5
შემაჯამებელი სამუშაო N 7.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება, ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
25.03
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 7-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
26.03
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა.
მონაცემთა შეგროვება.
მათ.X.13.1, 2, 3.
ელექტრონული სწავლება.
2
27.03;
28.03
ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
დანართი № 3
მონაცემთა კლასიფიკაცია. სიხშირეთა ცხრილი.
მათ.X.14. 1, 3.
ელექტრონული სწავლება.
2
29.03;
1.04
პროექტორი
დანართი № 4, 5
მონაცემთა წარმოდგენის სხვადასხვა ხერხი. წერტილოვანი და სვეტოვანი დიაგრამები.
მათ.X.14.2.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
4
2.04;
3.04;
4.04;
5.04
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
მონაცემთა თვალსაჩინოდ წარმოდგენის სხვა ხერხები.
მათ.X.14.1, 2, 3.
ჯგუფური მუშაობა
2
8.04;
10.04
მათემატიკური მოდელები.
დანართი № 3, 4
შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები: საშუალო, მოდა, მედიანა.
მათ.X.14.1, 2, 3.
ჯგუფური მუშაობა
3
11.04;
12.04;
15.04
მათემატიკური მოდელები.
დანართი № 3, 4
გაფანტულობის საზომები: გაბნევის დიაპაზონი, საშუალო კვადრატული გადახრა.
მათ.X.14.1, 2, 3.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
16.04;
17.04;
18.04
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 8.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება, ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება.
1
19.04
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 8-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
22.04
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
ალბათობა.
ალბათობის ფორმულა.
მათ.X.15.1.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
23.04;
24.04
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ხდომილობათა სივრცე.
მათ.X.15.1.
ელექტრონული სწავლება.
2
25.04;
30.04
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
ფარდობითი სიხშირე და ალბათობა.
მათ.X.15.2, 3.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
1.05;
2.05;
3.05
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ალბათობის გამოთვლის მაგალითები.
მათ.X.16.1, 2, 3.
ჯგუფური მუშაობა.
3
6.05;
7.05;
8.05
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 4
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.
ცოდნის განმტკიცება და გამოყენების უნარის განვითარება.
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
2
10,05;
13.05
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 4, 5
შემაჯამებელი სამუშაო N 9.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
14.05

ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 9-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
15.05
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მე-10 კლასის მასალის გამეორება.
განვლილი მასალის გამეორება.
იმ საკითხების გამეორება, რომლებიც განსაკუთრებით უჭირთ მოსწავლეებს.
თანამშრომლობითი, პრეზენტაცია, კითხვა-პასუხი.
10
16.05;
17.05;
20.05;
21.05 ;
22.05;
23.05;
24.05;
27.05
28.05;
29.05
ელექტრონული რესურსები. სახელმძღვანელო, თვალსაჩინოებები.
დანართი№ 3,4,5
შემაჯამებელი სამუშაო N 10.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
30.05
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 10-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
2
31.05;
3.06
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მოსწავლეთათვის რთული საკითხების განხილვა.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
პრეზენტაცია, კითხვა-პასუხი.
4
4.06
5.06
6.06
7.06


ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 5




სარეზერვო საათები: 5 სთ


No comments:

Post a Comment

გაკვეთილის გეგმა და მისი კომპონენტები

     გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი:  ნათელა ოჩიგავა, 42001025027 საგანი: მათემატიკა სწავლების საფეხური/კლ...